De start van een groot avontuur!

24 februari 2018

Morgen is het zover. De start van een groot avontuur!

Morgen vlieg ik voor een half jaar naar Australië voor een stage van 20 weken en een rondreis door Australië.

Laten we eerst eens terugblikken op de afgelopen week. Vorige week vrijdag heb ik voor mijn familie en vrienden een afscheidsfeest georganiseerd. Zaterdag ben ik voor een van de laatste keren naar Kensington in Heerlen geweest. En zondag hadden mijn vriendinnen een verrassing voor mij en zijn we wezen uiteten bij het Zusje.

Vanaf maandag bestond het voornamelijk uit de laatste voorbereidingen voor mijn vertrek zoals spullen uitzoeken, laatste spullen halen en koffer pakken enz. Donderdag ben ik echt voor de laatste keer naar Kensington geweest. Ditmaal in Nijmegen. Vrijdag nog een gesprek gehad op school, waaruit bleek dat ik mijn vorige stage met gemiddeld een 8.2 had afgesloten!

Nu is het morgen echt zover dan vlieg ik naar Brisbane in Australië met een tussenstop in Singapore. Hier zal ik stage gaan lopen bij een boerderij waar ze o.a. koeien en schapen hebben. En na afloop zal ik nog een aantal weken gaan rondreizen door Australië!

Ik vind het heel spannend om dit avontuur aan te gaan, maar heb er ook heel veel zin in!

Tot over een half jaar!

1. Germy:
    24 februari 2018
    Gaaf Chantal, maak er een onvergetelijke tijd van en geniet!!!
  2. Ariënne:
    24 februari 2018
    Geweldig Chantal! Geniet van de mooie en leerzame tijd daar.
  3. Chantal Versleijen:
    25 februari 2018
    Echt gaaf Chantal! Geniet ervan!
    Veel succes, plezier en vooral veel onvergetelijke momenten gewenst... building new memories.
  4. Narinda verbeek:
    25 februari 2018
    Heel veel plezier geniet ook van het land en succes met de stage tot over half jaar
  5. Ans Arts- van Lier:
    25 februari 2018
    Heel veel succes, plezier en geniet ervan, Chantal.
  6. Jeanne janssen:
    26 februari 2018
    Heel veel succes, en kensington wacht wel op je😘